Hadise’nin bombası Mayıs’ta

23 Ocak 2009 Cuma

Mayıs ayında Moskova’da yapılacak 54. Eurovision şarkı yarışmasına sayılı günler kala Hadise’de çalışmalarına hız verdi. TRT’nin özellikle kıyafet konusunda hiçbir baskı yapmadığını söyleyen Hadise, asıl bombanın Mayıs’ta patlayacağını söyledi.
Moskova’da Mayıs ayında yapılacak 54. Eurovision şarkı yarışmasında "Düm Tek Tek" adlı şarkısıyla Türkiye’yi temsil edecek olan Hadise, atv’de Ali Kırca’nın sorularını yanıtladı. Hadise, özellikle kıyafet konusunda ilk başlarda TRT’den korktuğunu da itiraf etti.
Ali Kırca: Bu kıyafetlerde TRT’ye giderken, bin endişe oldu mu? Menejerlerinizle falan aranızda konuşmalar geçti sanıyorum o konuda.
Hadise: Ben biraz korktum tabii ki de! Çünkü ben sahnede çok değişik şeyler giymeyi, değişik şeyler denemeyi çok seviyorum. Bir sanatçı olarak bu konuda da kendimi geliştirmeyi seviyorum, bu kıyafette de böyle. İlk başta da birazcık korktum demeyim de insan birazcık düşünmeye başlıyor tabii. İnşallah karışmazlar kıyafetime. İnşallah Hadise, çokta açık giyenme ya da şöyle yapma böyle yapma diye, biraz korktum ama hiçte öyle birşey olmadı. Buradan TRT’ye teşekkür etmek istiyorum. TRT her konuda bana ve ekibime destek veriyorlar.
"ASIL BOMBA MAYIS’TA"
A.K: Herkesin merak ettiği yarışmada farklı herhalde. Hem şovunuz hem dansınız hem kıyafetiniz farklı olacak. Onun hazırlıkları devam ediyor herhalde.
H: Ben şu an izlerken mesala bir kaç hata görüyorum. Şunu şöyle yapsaydım bunu böyle yapsaydım.
A.K: Nerede hata gördünüz?
H: Mesala koreografide. Çünkü bizim çok zamanımız olmadı bu şovu hazırlamak için. Şarkıyı zaten o hafta içi seçtik TRT’yle. Dansçılar Belçika’dan uçtular ve biz akşam bu şovu hazırladık, çekimden bir gece önce. Bu yüzden insarlar yani şu şova bakmasınlar. Çünkü bu benim için bu çok basit bir şov. Biz şimdi Eurovision için çok güzel bir performans hazırlıyoruz. Hakikatten daha güzel olacak. Şimdi böyle ama büyük bomba Mayıs’ta tabii. Çok güzel olacak çok.
"KÖYDEN PANTOLON BEKLİYORUM"
A.K: Sizin köyünüzde izleyince pantolon meselesi çıkmış.
H: Bu haberi duyunca hakikatten çok hoşuma gitti çok tatlı birşey bu. Hiç sinirlenmedim yani üzülmedim. Ben böyle şeyleri çok severim. Çok tatlı bir yorum. Yani yollasınlar daha güzel bir pantolan varsa. Köyden bir pantolan bekliyorum.

0 yorum:

 
Sayac Kodu