'GÜİZA YEMEK İSMİ Mİ?'

7 Ocak 2009 Çarşamba

BİR SÜRE ÖNCE FENERBAHÇE’NİN GOLCÜSÜ GÜİZA’YLA ANILAN HADİSE, DEDİKODULARA ÇOK KIZGIN.

Bir süre önce Fenerbahçe’nin golcüsü Güiza’yla anılan Hadise “Güiza ne demek? Yemek mi?” dedi ve şunları söyledi: Ben aşk hayatımı, özel hayatımı hiç paylaşmıyorum ya, böyle şeyler çıkıyor. Paylaşamam benim için özel o durum. Ama Güiza dediğiniz kişiyi tanımıyorum. Çıkan isimlerin hepsi yalan. Bir de insanlar inanıyorlar, en kötüsü bu. Bir keresinde programına katıldıktan sonra Beyaz'la dedikodular çıktı, Belçika'ya döndüm. Orada konser sonrası birkaç hayranım, 'Beyaz'ı getirdin mi?' diye sordu. İnanıyor insanlar, ben buna üzülüyorum. Benim imajımı medya böyle kirletiyor. Sanatçı olmak, 'Buyurun her şeyimi görün, iç çamaşırımın rengini, odamın rengini,' demek değildir ki... Yok böyle bir şey. Ben işimi yapıyorum. Bir gün evlenirsem, onu paylaşırım elbette. O zamana kadar her şey özel.
(sabah)

Etiketler:

0 yorum:

 
Sayac Kodu