Şarkısı dünyada ‘HADİSE’ oldu

3 Ocak 2009 Cumartesi


Eurovision tutkunlarının sitesinde buluşan birçok kişi ‘Düm Tek Tek’e farklı yorumlar getirdi. Kimi çok beğendi kimi ise Sertab Erener’in birinci olan şarkısına benzetti.

RUSYA’DA mayıs ayında yapılacak ‘Eurovision Şarkı Yarışması’nda Türkiye’yi temsil edecek Hadise ve şarkısı ‘Düm Tek Tek’ olay oldu. Yılbaşında ilk kez TRT’de gösterilen şarkı, Eurovision tutkunlarının buluşma adresi olan ‘www.esctoday.com’ sitesinde de yer aldı. ‘Düm Tek Tek’i dinleyenlerin bir kısmı şarkının Sertab Erener’in ‘Every Way That I Can’i ile Kenan Doğulu’nun ‘Shake it Up Şekerim’i ile aynı ses tonuna sahip olduğunu iddia etti.

‘Düm Tek’li bölüm bol puan getirir


Never Cry (İngiltere): Bravo Türkiye.

Kivar (İspanya): Şarkıyı ve Hadise’yi çok sevdim. İspanyalı’yım ve yarışmada Türkiye’ye destek için oy kullanacağım. Türkiye, ilk 10 içinde yer alır.

Adir (İsrail): Bu şarkı tamamdır. İyi şanslar Türkiye.

Solanj (Fransa): Özür dilerim Yunanlılar, ama bu şarkı çok güzel.

Paul G. (İngiltere): Türkiye’den ilk 10’a girebilecek çok cazip bir şarkı. Bence, Moskova’daki yarışmada çok ilgi çekecek. Bol şanslar Türkiye.

Tylar A. (Danimarka): Çok hoşlandım, özellikle ‘düm tek’li bölümden. Bol puan getirir.

Same Sky (Belçika): Eklemeler yapmazsa Kenan Doğulu’nun derecesini yakalayamaz.

LM1 (İsveç): Bu bana ‘Shake it up şekerim’i hatırlattı. Türkiye’den ve Hadise’den daha iyisini beklerdim.

Stelios Evens (Yunanistan): Eurovision’a uygun değil. Danslar da modern değil.

Miguel D. (Portekiz): ‘Every Way that I Can’ ile ‘Shake it Up Şekerim’in karışımı gibi. Ben bu şarkıyı daha önce duydum.

Konstantinos (Yunanistan): Türkiye’den daha iyisini bekliyordum.

Emperio Armani (İtalya): Beklenilen kadar güzel bir şarkı değil. Ama daha çok yeni. Önümüzdeki aylarda kendini geliştirirse belki şansı olabilir.

Etiketler:

0 yorum:

 
Sayac Kodu